Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Arnold, Verenigde Staten van Jiska Vrijlandt - WaarBenJij.nu Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Arnold, Verenigde Staten van Jiska Vrijlandt - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Nederland

Blijf op de hoogte en volg Jiska

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Arnold

Lieve allemaal,

Hier ben ik dan weer; opweg naar mijn derde grote avontuur. Gisterochtend uitgezwaaid op Schiphol door mamsie, Daantje, Ilse, Natas en Dory. Ik heb er lang over nagedacht of ik weer een blog zou bijhouden, maar bedacht me dat jullie dat vast wel weer leuk zouden vinden (en ik zelf ook wanneer ik dit later allemaal terug lees).

Allereerst wil ik ff zeggen dat ik de liefst en geweldigste vrienden heb die een mens zich kan wensen! Alle leuke dingen die ik de laatste weken nog gedaan heb zullen mij altijd bijblijven. Heerlijk een weekendje naar Borssele met de familie, een super afscheidsverrassingsfeestje Van mijn vrienden en familie, een weekend Noorwegen met mijn gekke vrienden en dan nog hier en daar lekker uit eten of stappen. Mijn laatste vier weken zaten aardig vol maar ik heb er erg van genoten en gelukkig had ik alles voor Canada al geregeld.

Hoe moeilijk dat destijds allemaal ging voor Amerika, zo makkelijk (niet altijd even snel, maar gelukkig was ik ruim op tijd begonnen) ging alles voor Canada. Over drie weken is het dan echt zo ver, dan kom ik aan in Vancouver waar ik eerst een social identification number, een bank account en een simkaart zal regelen. Na een aantal dagen ga ik dan met de greyhound naar Whistler waar het echte avontuur zal beginnen; werken in het ski resort als rental medewerker :D.

Maar voor het zover is ga ik nu eerst ff drie heerlijke weken tegemoet met Joe. Lekker tot rust komen, maar we gaan ook nog een hoop leuke dingen doen. Hopelijk zullen jullie weer van mijn verhalen genieten en voor jullie het weten ben ik alweer terug ;)!

Liefs en tot snel maar weer!

  • 07 Oktober 2014 - 16:59

    Daantje:

    Jis!!!!
    Zo cool!
    Dit is een supergoed idee van jou om alles weer via deze weg met ons allemaal bij te gaan houden,
    en zekers straks ook weer een mooie extra herinnering voor jou!
    Cool hoor,nu kan ik je buiten skype & whatsapp ook via Hier nog stalken :-P
    Ik wacht vol spanning op je eerst komende avontuur!
    Geniet !
    Ik spreek je snel!
    Heel veel liefs van Daantje <3

  • 07 Oktober 2014 - 17:07

    Mamsie:

    Wat een leuke verrassing zo snel al iets van jou te lezen hier!
    Reken maar dat ik je op de voet ga volgen hoor.
    Gisteren ben je goed aangekomen en geen vertragingen gehad zover ik begrijp. En daarna meteen heerlijk met Joe naar de Lobster Bar. Heb je de maandspecial (alle soorten garnalen) genomen of iets anders?
    Dotje had duidelijk in de gaten dat er iets veranderd was en kwam gisteravond meteen weer bij me op schoot zitten beneden, wat ze meestal niet doet als jij er bent (er gaat toch niks boven Jiska's schoot miauw, aldus Dotje).
    Ga vanavond nog even genieten van het restje Surinaams dat Daan en ik bij de Tokoman in Amsterdam hadden gekocht voor gisteravond.
    Verder wel wennen hoor, dat je niet zo thuis kunt komen en dat ik nu weer alle dingen kan koken die jij niet mag. Bij het boodschappen doen staat de keuzezender nog op kip en vegetarisch...

    Dikke XOXOX mamsie

  • 07 Oktober 2014 - 17:36

    Crispy:

    Likes this.

  • 07 Oktober 2014 - 18:32

    Ilse:

    Super leuk jis!!!! Maak er een mooie tijd van. Dikke kussen

  • 07 Oktober 2014 - 20:05

    Jorick:

    Leuk dat je zo snel b logt! Ik ben benieuwd naar al je avonturen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jiska

Hey lieve familie, vrienden, collega's & andere geïntereseerden, Lees hier alles over de avonturen die ik voor langere tijd in het buitenland beleef ;) Liefs Jis

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 53686

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 16 Mei 2015

Ontdekkingsreis Canada

13 Augustus 2010 - 11 September 2011

Stage lopen & afstuderen in St. Louis

23 Januari 2010 - 11 April 2010

My first life experience

Landen bezocht: